Volgers

zondag 8 mei 2016

doe meer met blauwe veters

Vorige week gingen we kamperen met onze nieuw-verworven karreven. Het bleek een groot succes, maar koud dat ik het had.........
Buiten zitten was niet echt een optie en vandaar dat ik, binnenzittend, nog een paar laarsjes heb gemaakt. Leer bleek niet zo geschikt en gaatjes boren gaat nog steeds het beste met een boor. Voorts veranderde ik iets aan het Wim-concept met matig succes, behalve de lip die ik toevoegde, dat staat heel leuk!.
Ik ga ze neerzetten in een van mijn huizen want ze zijn toch wel aardig geworden

Zie hier!


En deze zonder bloemen...

Wat ben ik toch blij met mijn foto-studiootje; het maakt het foto's nemen nog leuker!!

Nu nog bruine booties!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind deze laarsjes echt mooi, Paula, ze lijken me nog best lastig om te maken. Jammer, dat jullie start van jullie leven in een karreven zo koud begonnen is. Ik had er al wat bekenden van mij over gehoord: vorige week een sneeuwpop maken en deze week zit je uit je tent/caravan 'zweten', tsssss, het is ook altijd wat met dat weer in Nederland ;)!
    Fijne dag nog vandaag. Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig, Paula! Leuk om neer te zetten.

    Lieve groet Helma

    BeantwoordenVerwijderen