Volgers

dinsdag 21 mei 2013

(zusje van) mijn schoonzusje

Mijn schoonzusje is jarig vandaag en dus staat de taart op tafel; voor iedereen die dat wil is er ook nog cola of sinas.
 GEFELICITEERD!!!!   

Vorige week kwam het zusje van mijn schoonzusje op bezoek bij mijn broer (hij en schoonzusje zijn dus een setje) die in hetzelfde dorp woont als ik. Zij had pph-dingetjes verzameld en wilde die aan mij geven. Helaas was ik niet thuis zodat ik deze kleine spulletjes niet persoonlijk in ontvangst kon nemen, vandaar deze foto. Ik kreeg ze dus later van mijn broer. Allemaal leuks dat ik zeker kan gebruiken hier of daar!
DANK JE WEL!!!! 
Even nog een vraagje aan een ieder die dit leest: hoe heet nou het zusje van je schoonzusje: heeft dat een naam, net zoals zwager, offe.......
Eskima  (vanwege koude kant)
Zusenzo
Achterzus
- Zwaga
Zusje .......vul naam in (net als Tante Pollewop)
-  ?????? 

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig feestje zo!
    Maar hoe heet nu een zus van je schoonzus?
    Dat heeft geen speciale naam. Gewoon de zus van je schoonzus dus...................

    groetjes Nicolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het met Nico eens. Ook nooit van gehoord. Wel lief van de zus van je schoonzus. en je hebt dus een huis letterkast. ook heel leuk.
    Groetjes, Nienke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is er nog taart over?
    Wat ziet dat er gezellig uit en leuk om zo weer enkele leuke mini's te krijgen.
    groetjes, Krin

    BeantwoordenVerwijderen