Volgers

dinsdag 20 november 2012

pootjes en tafel

Ik kon het toch niet laten: eigenlijk was het vandaag werktijd maar ik heb vanmorgen stiekum pootjes zitten draaien. Gewoon kijken of ik het kon, en dan ook nog vier dezelfde!
En ja! het is gelukt, ze zijn (bijna) gelijk!!


Hier heb ik de draairesten er nog niet afgezaagd. Die lange einden verdwijnen voor een deel in de machine en worden zo klem gezet. In het andere eind zit alleen een pin om het hout vast te houden.

Zo van dichtbij zie je dat de afmetingen gelijk zijn. Ik heb er eerst een gedraaid en vervolgens de andere drie goed afgetekend.
Natuurlijk moest ik toen wel direkt doorgaan anders zou ik weer vergeten wat ik had gedaan ( want tsja, boven de vijftig.....korte-termijngeheugen.....)

Tussen de pootjes door heb ik even vier klassen lesgegeven en toen klipatieklop weer naar huis om van de pootjes een tafel te maken. Toen nog weer even op de muziekschool les gegeven en nu zit ik thuis het logje te maken. Je bent fanatiek of je bent het niet!! Ha ha ha

Nou, en dit is het geworden: 


TARAAAAAAAA!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten