Volgers

donderdag 19 juli 2012

waskastje/tafel

Bij het bed dat Nienke en ik ieder hebben gemaakt hoort natuurlijk ook een waskastje, Met een plaatje dat we op internet hadden gezocht hebben wij ieder in onze eigen stijl een waskast gemaakt, en hier is de mijne:


Dit is mijn waskastje. Ik zie nu dat de deuren en de la niet helemaal goed dichtzitten, maar dat kan wel. Het was trouwens nog een heel geheister om te fotograferen zonder dat ik zelf in de spiegel te zien was en het is BIJNA gelukt; alleen een klein stukje Paula in de rechterhoek van de spiegel, ha ha
 Op deze foto is het dus helemaal niet gelukt. Ik had mijn camera op supermacro ingesteld maar dan moet je natuurlijk dichtbij fotograferen. Vandaar de lens in de spiegel .
Maarrrr, het gaat vooral om de kloossup van het gemarmerde blad. Daar ben ik best trots op!!
.

en hier nog even een overzicht van het meubilair.
Erbij hoort nog een handdoekenrekje, dus dat ga ik van de week nog even maken.

4 opmerkingen:

  1. Paula, wat een mooi setje is het geworden incluis het beddengoed. Het marmeren gaat je zeer goed af. En het is juist leuk als de deurtjes van het kastje een beetje openstaan, misschien vullen met mooi linnengoed en één deurtje verder open zetten?

    Groetjes, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie slaapkamer set. Zoiets zou mooi staan in mijn zaanse 1:24 huisje. Als jullie patroon van het ed hebben wil ik dat graag keer overnemen van jou of. Nienke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o leuk! Ik zal kijken of ik het kan vinden. Nienke heeft het zeker maar die is nu met vakantie.
      Zie je!

      Groeten van Paula

      Verwijderen