Volgers

donderdag 28 juni 2012

knit with me


Een paar weken geleden ben ik begonnen met het breien van een deken (Afghaan) naar een patroon van Chrystal Sharon de Vries (klik)
Zij had op haar blog een item: Knit With Me. Ze wil aan iedereen leren dat je breien langzaam in je vingers moet krijgen en met dit patroon, (ook Nederlands) gaat dat gemakkelijk. Elke dag vier pennen (= een kabeltje) en je bouwt je snelheid op...... Veel leden van de online miniclub zijn hier ook aan begonnen en op de clubsite staan foto's van alle vorderingen.
Ik heb al 32 kabeltjes en moet er nog 18 voor de juiste lengte. Ik word wel steeds fanatieker; iedere avond probeer ik 3 (!) kabeltjes = 12 pennen te doen, en dat met 134 steken.........


Maarrrr........ het wordt wel mooi!!
 

1 opmerking:

  1. Hoi Paula, leuk ook deze blog! Wat wordt die sprei fantastish, zo fijntjes.Komt ie op dat mooie bed wat je gemaakt hebt?
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen